But on stage you're a star

Förlåt!
 
Igår satt jag och gjorde läxor så fort jag kom hem och sedan åkte jag iväg på kalas. Kom hem ganska sent, därför inget bloggande.
 
Försov mig lite men kom hyffsat i tid. Allstå, inte flera timmar försent. Vi har haft massa lektioner och mitt i matten hör vi hur det spelas massa låtar. Call Me Maybe, Someone Like You och sist Boyfriend. Jag tror att den andra nian fick välja låtar, för det fick vi göra senare på dagen. Även om jag inte hade några idrottskläder med mig fick jag vara med, ganska skönt. Fick förklarat för mig att Harry var ändå ganska söt, av en KILLE! Okej, jag tror han skoja, men ändå? Fick även lite massage på träslöjden, så SKÖNT. Jag slutade runt tre, jag är van vid det just nu.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska nog skriva lite kanske, det är ganska skönt att låta fantasin flöda så där ibland. Börjar bli riktigt peppad men när jag väl börjar vet jag inte hur jag ska få ut mina tankar. Men det löser sig alltid på något vis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback