yep that's me, haaaannah!

Hej på er. Jag heter Hannah. jag är 14 år.
Louise har säkert skrivit om mig massor?
men iallafall, jag skulle bara berätta lite om mig så ni vet vem jag är, osv när jag håller lollos blogg uppdaterad medans hon är i ljuvliga London och kollar på Cher Lloyd!
Men jag har känt Louise sedan 0:an, eller aa 6 års gruppen!
visst vi bråkar väääldigt ofta, men de går över direkt.
vi har varit i stockholm tillsammans oc vart på Twilight Event med Sandra och Julle!
men om ni vill veta något mer om mig, så kommentera gärna!
Jag har själv en egen blogg, läs om mig och min vardag på den.
klicka HÄR så kommer du till min blogg eller så kan ni klicka på bilderna, det går lika bra det! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback