When I wanted you, you would not reciprocate

Tjingelingchong!
Kom nyss hem och min fot mår inte bra, jag tror att jag har stukat den. Blir det inte bättre får jag allt be mamma komma hit med mina kryckor eller något. Skit!
Men ja, stannade iallafall kvar i skolan på tfm men vi fick knappt gjort något eftersom att vi inte hade så mycket material. Dagen har iallfall vart bra, fick tjatat till mig att jag skulle göra en redovisning imorgon istället för idag eftersom att jag var väldigt trött imorse.
Nu ska jag försöka plugga lite matte och sedan börja på min idrottsinlämning vilket är skittråkigt men sådant är livet.
sååå söta! får jag en son ska han allt ha sådana kläder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback