Sitter på en...

... Brits i skräddarställning? Ja, typisk sak jag gör hos farmor. Själv sitter hon och snackar spanska i telefon och skrattar, fattar inget iallafall.

Ska upp tidigt imorgon eftersom att hon ska jobba och då drar jag mig hem. Fixar lite hemma och träffar sedan mina tjejer.

Iallafall så dog mobilen på Kungsbacka Station så jag hann fram iallafall, Cassie drog dock nästan slut på batteriet.

Har sovit mestadels utav kvällen då jag vart väldigt trött hela dagen men de var skönt för farmor låter en sova. Missade ju inte direkt någonting när jag sov.

Farmor hade köpt chips men de ena var av rotfrukter och jag tyckte inte att det smakade gott och de andra var huuuuuur starka som helst. Men vi ska sova snart tror jag. Börjar känna mig supertrött igen.

Så, Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback