Konfa

Jag förväntar mig sååå mycket av de närmaste veckorna!

Den här veckan ska jag först till min farmor och ha allmänt kul, imorgon ska jag mysa med mina fina vänner (aka mongon) och på söndag åker jag! Sen när jag kommer hem blir det väl en massa plugg och skoj i kyrkan. Men den 28:onde så har jag ju konfirmation och då ska jag ju få ännu mer presenter (fyller år nästa tisdag) så jag förväntar mig att mina familjer tar och öppnar upp plånböckerna för mig!

Haha, men typ så. Messade mamma en sak som jag ville ha och hon sa att man inte brukar få sådant i konfapresent men då skicka jag tillbaka: "Att önska sig skadar väl inte?" mohaha, hon fick allt smaka på sin egna medicin där!

 



Hannah

Sötnos Lollo!!

2012-04-05 // 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback