He's got more swagger than you do

Gårdagen
Hade sovmorgon till tio över tio så jag sprang snabbt till Espresso House och köpte en chai latte som smakade utsökt.
Hade engelska, håltimma. Då drog Hannah, Matilda, Arabela och jag till Willys för att köpa lite gott. Vi satte oss vid en lekplats och myste tills jag klantar mig rejält. Tänker inte gå in på det men jag har grymt ont i låren efter det.
Hade sedan lunch, svenska fast då satt flera utav tjejerna och snackade. Sedan hade jag simprov för att jag kan höja mitt betyg.
Kämpade på även fast jag inte hade min astmamedicin med mig.

Idag
Hade en liten sovmorgon men jag var grymt trött och drog länge i sängen. Kom iallafall i tid till skolan. Hade samling, Syslöjd (grymt kul idag), lunch, idrott och sist matte. Dagen har gått både upp och ner men nu är jag trött som aldrig förr.

Tankar
Känner att om man älskar någon så ska man inte hålla det inne. Om man nu är så kär så vill man ju bara skrika det rätt ut. Älskar du någon ska du säga det till person. Bry dig inte om vad alla andra tycker, så länge personen respekterar dina känslor går det bra. Följ ditt hjärta. Känn inte att du ångrar något du inte gjort, ångra istället något du gjort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback