Aj, aj, aj

Vaknade för några minuter sedan och jag är inte trött? Grymt ju!

Men foten gör fortfarande ont och det har den andra också börjat göra eftersom att jag har ansträngt den för mycket. Halsen mår inte bra överhuvudtaget. Har druckit vatten hela natten men det hjälper liksom inte? Någon som har ett bra tips?

Skit kul att jag ska ha muntlig presentation när min hals mår som värst. Ska försöka tjata till mig att det bara blir värre om jag pratar. För det är inte direkt skönt, det kan jag lova er. Men jag börjar om en och en halv timma så jag ska snart börja fixa mig och sedan ta mig mot skolan.

Får se hur mycket bloggning det blir de närmaste dagarna. Ikväll sover jag hos farmor, imorgon ska jag ut på stan med Julia och Jacqui, på lördag ska jag packa. Ja, får väl göra så gott jag kan då. Men om inte så slänger väl Hannah in något och jag säger så här: HA DET SUPERMEGA BRA NÄR JAG ÄR BORTA!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback