Torsdagen den tjugofjärde

Shit, jag skulle precis påbörja min sängsrutin när jag kom att jag inte bloggat alls idag. Gick upp ganska sent idag även om jag vaknade tjugo gånger imorse. Gick upp och så ringde Sandra mig så pratade vi i en liten stund innan hon var tvungen att lägga på. Jag låg mest och väntade på att mormor medan jag högt sjöng med i alla låtar som spelades ur min klockradio (jag har en som man stoppar i mobilen i, jag är inte hundra år). Kommer inte ihåg vilken tid mormor kom, ett kanske? Iallafall så hade hon med sig min födelsedagspresent vilket var en klädhängare! Jag blev så glad!! Har önskat mig en jättelänge och finally. 
 
Mormor stannade inte länge för hon behövde åka till min morbror. Jag hoppade in i duschen efter att jag fixat massor på mitt rum och så. Det ringde på dörren precis när jag klivit ur duschen men när jag hunnit dra på mig morgonrocken så var det ingen där men det låg ett kuvert på hallmattan. Det såg jättekonstigt ut och stod att det var ett viktigt kuvert men att det var till min mamma. Min första tanke var (är min mamma en hemlig agent eller liknande) så jag ringde henne och tänkte fråga vad det var. Precis när hon svarar står det att det är skickat från England och då klickar det till i min lilla hjärna. Jag frågar om hennes tillåtelse att öppna och sedan sliter jag upp det. Mina One Direction-biljetter till London! Den lyckan. Jag sa snabbt hejdå och sedan ringde jag Hannah och vi båda blev helt till oss. 
 
Vid fem tiden var jag färdig fixat så jag drog mig in mot stan och mötte upp min faster. Hon hade lyckats vinna biobiljetter till förhandsvisningen av The Other Woman så hon tog med mig. Blev helt överlycklig när jag fick reda på det i onsdags. Det var i princip två timmar av bara skratt och den var så rolig. Tummen upp för roliga filmer med tjejer i huvudrollerna. 
 
Nu skall jag tvätta bort mitt smink och sedan är det sängen som gäller de närmsta åtta timmarna eller så. Peace out!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback