My Room

Vilken lång dag det har vart! Har grejat som bara den inne på mitt rum. Rensat bland mina smycken, rensat två flyttlådar (är så jäkla trött på de just nu!), fixat i bokhyllan och så vidare. Är jättetrött nu. Mamma har dessutom tvättat massor så snart åker jag väl på att jag skall fixa med mina kläder. Jag som hade tänkt att packa idag! 
 
Men nu tar jag då alltså lite vila vid datorn. Skall snart fixa ännu mera skulle jag tro. Hannah, Carro och möjligtvis Otto skall sova här imorgon så ja, det måste bli fint! Dessutom börjar det faktiskt bli fint i mitt rum. Men väntar på att vi skall köpa en ny säng och förmodligen ett nytt skrivbord. Det jag har nu är så fruktansvärt klumpigt och det måste stå i ett hörn, vilket jag inte vill! Och så skall mamma kanske fixa en ny byrå till mig också. Så mycket som skall fixas. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback