Måndag

Idag är jag banne med mig trött. Hannah och hennes pappa hämtade upp mig igår runt fyra och så åkte vi och handlade frukost och lite gott. Mötte upp Carro vid mataffären och så. Sedan körde Hannahs pappa oss hem till mig och då gick vi och köpte pizza. Vi åt och sedan kom Otto hit. Gud, så kul vi hade! Tycker dock synd om mina katter som blev livrädda. 
 
Runt 12-1 någon gång gick Otto hem och då gick vi och lade oss. Vi vaknade runt elva idag sen har vi inte gjort så speciellt mycket. Mest vart rädda för stormen som skall komma. Vi började även kolla på en skit konstig film som Carro ville se. Nu efter en kopp kaffe så känner jag mig lite konstig dock. Skall dricka ett glas vätskeersättning och kolla om jag blir bättre. Nej, nu skall jag lägga mig i soffan och kolla på Skavlan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback