Coffee is some good shit

Jag har ont i mina ben. Och mitt knä har typ låst sig. Great. Var iväg med Johanna vid ett-två någon gång innan jag åkte hem. Var hemma i ungefär en timma innan jag åkte in till stan och träffa Carro, Hannah och Otto aka mitt gamla crew. Åh, gud vad töntigt det lät! Nej, men vi hängde ju hela tiden på Ramberg så ja, jag saknar dom! Fast jag träffar Carro varje dag, haha. 
 
Kommer snart somna i soffan men nu vill tydligen mamma gå iväg och handla mat. Så jag får resa på mig. Suck. Får se om jag bloggar mer senare, we'll see. Skall försöka fixa lite tidinställda inlägg till när jag är i England också! Får se vad det blir. 
 
Gick upp häromnatten och "ertappade" missarna med att ligga och kramas. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback