A little bit of Japan

Oj, tiden rann visst iväg. Började super sent idag, kvart i ett för att vara exakt. Det var väldigt skönt att sova ut faktiskt! Men så jag var i skolan till ungefär fyra för jag ville bli klar med min bild! Jag skulle egentligen plockat upp lite lådor i mitt rum men det har vi helt enkelt glömt bort. Och klockan är för mycket för det nu. 
 
Nu mot kvällen har jag typ inte gjort något. Bara legat i soffan och kollat på tv i stort sätt. Hihi, en av mina favoritserier Glee gick ju idag. Varje onsdag sitter jag och Samira i klassrummet och taggar. Åh, vad jag kommer sakna min klass! Imorgon är det exakt en vecka kvar till skolavslutningen. Det är nog första gången jag känner så här!
 
Favoritmaten, gud så gott! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback