Gossip Girl + Planer

Har suttit/legat i soffan och kollat några Gossip Girl avsnitt. Tycker faktiskt att serien är riktigt spännande i vissa lägen! Men jag gjorde en väldigt god kvällsmat till mig själv! Två mackor med smält ost, en tomat med salt på och varm choklad. Blev jättegott och jag som aldrig ens äter kvällsmat. 
 
Jag och några vänner har suttit och planerat att vi ska dra iväg på solsemester efter gymnasiet. Alltså, vi har inte ens börjat ännu, knappt slutat grundskolan. Men det är ju ganska bra att planera, så att man kan spara menar jag! Vi har suttit och drömt oss bort till varma stränder och fina gator. Åh, nu blir jag alldeles till mig faktiskt. Vi har inte bestämt resmålet ännu men det ska vara riktigt, riktigt varmt! Oh herregud, nu får jag sluta!
 
Ska nog ta och gå och lägga mig nu faktiskt. Får se om jag kommer iväg någonstans imorgon. Vill sova länge, fast ändå inte. Min säng är så där riktigt skön nu på monarna. Godnatt!
 
(Bjuder på en bild från Cypern för 1,5 år sedan!)


Anonym

Vi måste åka, tagga Rio !!!

2013-01-26 // 23:46:13
Paria

Det kommer bli grymttttt!

2013-01-26 // 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback