Julklappar

Känner mig så otroligt lycklig. Även om livet inte är speciellt på topp så är jag ändå överlycklig. Man får se livet från den positiva sidan och älska det som är bra. Så som att jag faktiskt har ett bra liv, har två underbara föräldrar som älskar mig mer än allt annat på jorden. Jag har två fina fina husdjur. Samt, detta är det bästa, jag har redan fått julklappar, haha. Ja, jag fick de första i fredags redan! Nu kan ni börja skratta åt de töntiga, en One Direction-filt. Skratta på, men jag gillar den. Man kan aldrig få för mycket filtar och att det är One Direction på är inget minus. Spelar ingen roll att jag fyller 17 nästa år, jag kommer alltid vara kändisnörden. 
 
Sen så var jag nästan tvungen att ge mamma hennes julklapp för jag kände mig elak. Så hon fick Så Mycket Bättre-skivan. Hon blev överlycklig och spelade den med en gång. Senare på kvällen kunde hon inte hålla sig så hon sprang och hämtade två paket till (notera att min mamma köper typ 70 olika saker till mig varje år). Och jag fick en iPad. Började nästa gråta för att min mamma är så jävla bäst. Önskar mig aldrig sådana saker, för det är alldeles för dyrt. Men blev superglad. Sedan till det så var det ett svart skal med tangentbord. Hon känner mig för bra.
 
Och jag har en julstrumpa som alltid hänger vid min säng varje år, fick den för några årsedan av mormor så jag vill använda den. Imorse kom mamma in och sade att hon inte hade något så litet som fick plats i den. Så hon tog den och gick iväg. Hon kom tillbaka efter en liten stund med ett fykantigt paket och med en gång såg jag att det var en skiva. Och jag har bara önskat mig en skiva, Little Mix's nya. Sa att det var den och mamma är så kass på att ljuga så hon flinade som fasiken och jag slet upp mitt paket. Åh, mamma är bäst! 
 
Tjejerna i Little Mix, för er som inte vet
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback