Måndag

Jag ogillar måndagar samtidigt som jag gillar de. Har sovmorgon plus världens hålltimma som man kan ta det lugnt på! Men just idag fick jag världens huvudvärk efter lunchen och har i stort sätt mått dåligt sedan dess. Mamma och jag åt sushi och det var superduper gott. De gav mig även maoams som är så himla gott! Efter maten somnade jag vilket jag brukar göra. 
 
Pappa fick som vanligt ringa och fråga vart jag var. Oops... Har fortfarande ont i huvudet. Skall ta ett glas vatten och sedan krypa ner i min mjuka säng. Kommer bli två jobbiga dagar. Suck. 
 
Hihi. Vet ni vad? Min mami beställde bal klänning och skor till mig idag. Glädjeskutt genom hela lägenheten! De är så himla fina! Nu skall jag bara fundera på om jag skall ha någon jacka till eller liknande. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback