So ignore the bad and the good will soon come

Äntligen får jag tid att blogga!
Sov extra länge idag vilket inte alls var meningen. Duschade av mig och gick ut med min hund. Han har blivit riktigt trottsig och han har börjat dra, inte alls kul när jag inte är så himla stark.
Kollat på film med pappa fast den var alldeles för tråkig så jag satte mig istället vid datorn. Fixade min kompis Carros blogg. Hon verkade bli glad iallafall.
Men nu inser jag att det inte bara är jag som har problem att ladda ner designer till datorn. Vi med mac får det lite jobbigare av någon anledning, så det är ju inte direkt kul. Får väl ta en annan dator och lägga in designen via den.
Vad ska ni hitta på idag annars då? Jag ska snart kila iväg till mamma och hämta fotbollskläder och köpa matsäck till imorgon. Ingen skola imon, bara DM kval.
awkward när varken mormor och morfar eller farmor och farfar inte är tillsammans, haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback