That's right

Herregud, dagen har bara flugit förbi! Har inte gjort speciellt mycket idag och det är ganska skönt. Fick min mamma till att laga tacos som jag vart sugen på i några dagar. Så det blev en myskväll här hemma, faktiskt. 
 
Har för det mesta gått i genom min andra email, kollat bloggar och läst noveller. Intressant liv, right? Nu ska jag inte vara sådan men det är ganska skönt att ha internet igen. Man blir verkligen beroende. Det märkte jag verkligen i England när jag var utan internet i en vecka. Men det har blivit så mycket och jag kollar för det mesta instagram, facebook, twitter, etc. bara när jag ska gå och lägga mig. Det är så mycket skönare och jag får så mycket andra saker gjorda under dagen istället. Samma gäller bloggen, jag har inte haft den först - vilket inte är bra! - men jag ska bättra mig, lovar! 
 
 
Nu får ni sova så gott, vilket jag ska göra. Imorgon blir det fart igen. 
 
 
Jag känner mig förövrigt riktigt nöjd med min nya keps och historian bakom den är otroligt rolig!t



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback