Min vecka

Ni får ett tidsinställt inlägg för att jag ligger sömnlös i mitt rum. Bloggningen har gått utför denna vecka. I onsdags var vi iväg på inspark och det var i princip fulla människor överallt. De som riktigt känner mig vet att jag inte alls gillar det. Iallafall så sov Sandra hos mig. Vi gick upp typ vid tio så åkte jag till mamma runt två. Packade mest hela dagen och fixade på mitt rum.

I fredags då åkte jag till Stockholm med Cassie och hennes mamma. Vi åkte till hotellet, tog en tur till Fryshuset, åt god kineskmat och sedan gick vi tillbaka till hotellet. One Direction släppte deras nya video och vi flippade lite. Men sedan bytte vi snabbt om och Cassie och jag gick sedan tillbaka till Fryshuset. Vi köade i ungefär 45 minuter och sedan kom vi längst fram på Ellie Goulding. Förbandet påminde oss väldigt mycket om England och Ellie var grym. Vi stod så att vi såg in backstage så vi var de enda som såg. När vi kom tillbaka så somnade jag väldigt snabbt. 

På lördagen gjorde vi inte så mycket. Kollade i affärer, åt frozen yoghurt, drack kaffe, åt glass, såg Samir och Paow frånParadise Hotell och satt på ett snabbtåg i tre timmar. Kom hem till ett kallt Göteborg och kollade Melodifestivalen med mamma. 

Igår kände jag mig död. Har haft en hemsk huvudvärk hela helgen. Men Amanda, Johanna och Sandra kom hit och fick mig på bättre humör. Vi pluggade religion, drack te och skrattade massor. När de gick hem åt mamma och jag mat och kollade sedan på film, fast jag somnade mot slutet.

Jag och Cassie på tåget mot Stockholm





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback