Solning med en bra bok

Usch vad dålig uppdateringen blir. Vi gör så himla mycket hela tiden att jag knappt sitter vid datorn, det är mest Hannah som gör det. Men igår på kvällen spelade vi först Yatzi och vem vann om inte jag? Kände mig ändå ganska grym i just det läget. Och sedan badade vi bastu. Jag och Hannah var uppe i 100grader. Var superskönt. Sedan duschade vi av oss och satte oss i soffan och kollade slutet på James Bond. 
 
Idag kom vi iväg vid elva kanske? Hade ingen uppfattning av vad klockan var. Men jag och Hannah cyklade ner till stranden och lade oss på gräsplätten. Fick läst lite av första boken av "The Mortal Instruments". Den filmen kommer ju om en månad så jag vill helst läsa klart den innan. Men vid halv ett tror jag att vi cyklade till affären och sedan hem igen. Och så grillade vi lunch. Efter det gick vi alla upp och spelade mini-golf. Idag förlorade jag riktigt rejält. Så usel så att det inte fanns. Sedan när vi kom tillbaka snabbspolade vi det som var filmat och gud vad vi skratta. Vi skrattar så att magen värker tillslut. 
 
Nu sitter vi mest och väntar på att maten skall bli klar. Börjar känna mig lite hungrig. Blir grillat idag igen. Det är ju så fruktansvärt gott. Sedan ikväll kollar nog jag och Hannah nästa avsnitt av Devious Maids. Jag har redan sett det men inte Hannah. Så den buffrar redan nu, faktiskt. 
 
Maten igår när vi var i Finngårdarna
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback