Ute

Har precis varit ute på en kort promenad med Daddy. Åh han är så stor nu, hela tre år. Vart tar tiden vägen egentligen?

Bytte om till pyjamas byxor och linne när jag kom in. Ska plugga lite idag, hem till mamma och hämta lite saker, äta på pappas jobb (han jobbar på en pub/restaurang) och sedan hem och mysa ner mig i soffan i väntan på att Melodifestivalen ska börja.

Känner att jag längtar otroligt mycket till Stockholm. Jag vet liksom inte varför. Det är en känsla jag har bara. Kanske för att jag har vänner där som man inte kan träffa så ofta? Vill spendera mycket tid i Stockholm, London och Göteborg (under Gothia) i sommar. Funderar fortfarande om jag ska gå på Gothia disco. Killarna där är snuskiga ju :(

Ja, men nu ska jag ta tag i något!

Ha det bra så bloggar jag senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback