A melody I start but can't complete

Okej, så jag har bestämt mig för att ha en liten frågestund här på bloggen. Ni får fråga hur mycket ni vill men om jag tycker att frågan är olämplig så kommer jag inte svara på den! Bara så att ni vet, men fråga på så kommer jag snart att svara på frågorna. 
(Och ja, jag är för lat för att göra min egna bild!)


Hej, frååågor kommer här!
Är du kär i någon just nu?
Vilken är din favorit parfym?
Skulle du kunna lägga upp en cover någon gång?
Hur många har du varit tillsammans med?
Har du några framtidsplaner?
Äta bajs/dricka snor?
Harry potter eller twilight?
Jacob eller Edward?
Vilken är den snyggaste manlige kändisen?
Hemmakväll/Utekväll?
Kan inte du börja lägga ut dagens outfit ?
Har du någon favorit tv serie?
Kram

2012-07-19 // 20:53:54

Hej, frågor :)
Är du kär?
Hur många har du vart tsm med? Favvomat?
Harry Potter / Twilight?
Jacob / Edward
Snyggaste kändisen?
Drömjobb?
Favorit serie?

2012-07-20 // 01:29:59
Hanna

Kan du lägga upp din drömoutfit för sommarn?Eller kanske en "kika in i min garderob"?:)

2012-07-21 // 14:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback