You might run into trouble if you go to extremes

♥ Dag 21 – Den här månaden.
  • Den här månaden så är det väldigt många födelsedagar, bland annat min.
  • Jag kommer att se Cher Lloyd för första gången vilket blir grymt!
  • Ska för första gången vara i London 24 timmar.
  • Kommer konfirmera mig.
  • Ska försöka bli mycket bättre på allt
  • Kommer förmodligen ändra min stil
  • Ska försöka spara pengar mer också

♥ Dag 22 – Det här upprör mig
Det som upprör mig är att vissa personer förändras. Då menar jag inte från när man var liten utan från minut till minut. En person kan vara på ett sätt när den är med mig men sedan om någon annan är med oss är den på ett helt annat sätt. Personer tar inte alltid hänsyn till vad andra känner, nu säger jag inte att jag alltid gör det men det är så. Vi sårar varandra utan att bry oss.
Det upprör mig eftersom att man mår dåligt av det, just nu känner jag att jag inte har någon bästa vän på grund utav sånt. Det mesta beror på mig också vilket är ännu jobbigare. Jag ska försöka bli bättre på det men det är inte bara jag som ska tänka på det.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Musik och kändisar!
Yes, I'm crazy.
Julias mamma frågade mig om jag var lite smått kändiskåt. Haha, jo det stämmer nog allt.
Blir ju galen om jag träffar en kändis.
Och jag snackar om de hela tiden, jag borde ta och skaffa mig ett liv...

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
När andra människor inte lyssnar på mig, då kan jag må dåligt eftersom att jag inte känner mig behövd. Jag själv tycker jag blivit en bättre lyssnare men jag är även en sådan person som behöver prata av mig.

♥ Dag 25 – Mina rädslor.
Att dö missnöjd är en utav mina stora rädslor. Men även att göra bort mig, hatar det! Det kan va att säga att jag gillar någon, trilla, gå till skolan och se skit ut, säga något fel, you name it! Därför har det gjort att jag kan vara väldigt tyst om jag är osäker på ett svar i skolan.

Orkar inte beta av mer. Kommer börja med en ny lista som kanske är lite roligare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback