Part of you still remains

Min dag
Lämnade Hannahs säng halv åtta men blev ändå klar för henne, hur grym är man inte?
Vi samlades på skolan tillsammans med några och gick sedan gemensamt till Rambergsvallen eftersom att vi skulle vara funktionerer åt mellanstadiet.
Efter lunch började det spö regna så vi fick avbryta friluftsdagen. Jag och Arabela åkte hem till mig och torkade oss, kollade på vänner och skrattade.
Runt halv tolv började vi bege oss till Masthuggstorget eftersom att klassen skulle på teater tillsammans. Den var lite konstig och vissa av oss (inkluderar mig) hade ibland svårt att vara tysta. Men skådespelarna var duktiga enligt mig.
Åkte en hållplats sedan gick jag hem, kände att jag behövde en liten promenix.
Senare åkte jag och mamma över till Hisingen och shoppade. Vi kom hem med ett par byxor, tre par leggins, en kofta och en radio. Tycker att det var väldigt mysigt dock så har inte mitt humör vart på topp eftersom att jag stukat mitt lillfinger.
Ska kolla klart på Big Brother, sedan kolla Ringer och sedan försöka sova. Ska upp tidigare så jag kan duscha av mig en snabbis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback