Rollspel

Aaaaaaaj, min mage gör så jäkla ont. Har haft ont i en vecka nu. Jättekul om det är magkatarr, verkligen.
 
Har i princip sedan jag kom hem från Stockholm legat i min säng och tyckt synd om mig själv för att jag har haft så ont. Förutom igår, då hade vi nationellt prov i matte 2b. Tydligen så hade facit läckts innan så massor har fuskat, fick reda på det igårkväll. Har aldrig varit mycket för att fuska. Kommer ihåg att ett gammalt prov kom ut och jag totalt vägrade att kolla dom. Lite pinsamt om man inte klarar sig ändå, lika bra att göra det själv. 
 
De tre kommande dagarna kommer inte vara roliga. Vi har EU-rollspel i skolan och jag känner redan nu att jag typ kommer gråta ikväll när jag kommer hem. Ska tydligen vara jättestressigt och man kommer springa runt som en idiot för att hinna med allt, få intervjuer med sina klasskamrater och för att sedan skriva otroligt många reportage och spela in massor med radioprogram. Jippie, not. Ska bli så skönt när helgen kommer!
 
Hoppas på bra väder resten av veckan iallafall!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback