Manic Monday

Idag har jag varit trött. Sov jättedåligt inatt och var bara allmänt trött. Skolan var helt okej och skratta hur mycket som helst på idrotten. Vi skulle dansa och jag är lika smidig som ett kylskåp. Kan typ rulla lite på höfterna, that's it. Kom hem runt tjugo över fyra och tog det lugnt innan jag stack och fixade mina ögonfransar. Blev jättespontant och hade egentligen tänkt att göra andra saker idag men hon hade ingen tid imorgon så. Är supernöjd. Älskar att ha långa ögonfransar. Känner mig så fin. 
 
Nu skall jag kanske plugga lite och börja packa inför onsdag. Så skönt att ha det gjort. Game Of Thrones avsnittet har kommit ut så lägger mig nog och kollar på det innan jag lägger mig ikväll. Vet att de fem första avsnitten läckte men vill hellre vänta så att jag inte får vänta skitlänge på nästa avsnitt. 
 
Vilka serier gillar ni att titta på? Har ni några tips?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback