Hoppsan...

Har alltså inte skrivit på två veckor.. Bra där. 
Rollspelet, som förutsatt, var otroligt jobbigt. Första dagen var jag på väg att svimma och var allmänt snurrig i mitt huvud. Vet inte vad det är med min kropp just nu. Har feber var och varannan dag och orkar ingenting. Får kämpa mig upp ur sängen. Men that's life, eller?
 
Just nu sitter jag i sängen och pluggar. Går väl ganska trögt då jag hatar att bara sitta läsa massa saker som inte intresserar mig för fem öre. Kan man inte göra skolan lite roligare? Till exempel när vi gjorde radioprogram om asyl för ett tag sedan. Det var skitskoj för då var det mer praktiskt och resultatet var så mycket roligare än ett tio sidigt arbete. Mer sånt i skolan!
 
Inatt kom även det nya PLL-avsnittet ut. Så sjukt bra början på en spännande säsong. Ville bara se mer och mer! Kollar ni på några serier? Har ni några förslag isåfall?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback