Första sommarlovsdagen

Dagen började med att mamma väckte mig och Lisa runt elva. Sov så himla skönt och var jätteskönt att vakna och inte känna sig stressad över någon läxa. Runt ett så åkte vi in till stan då Lisa skulle träffa sina kompisar och jag skulle träffa farmor. Åt lunch med farmor och så kollade vi resa till Marbella, är så himla taggad på att åka dit! Åh.
Vi var tillsammans ganska länge innan jag tog bussen hem och däckade i min säng för att jag inte klarar av värmen. Vaknade igen halv åtta och kastade mig in i duschen. Runt nio tiden mötte jag upp några kompisar från högstadiet och så åt vi på Pinchos. Har ni inte ätit där, så gör! Älskar deras mat!!
 
Jag beställde Spring Breeze samt en Pepsi då jag inte är så jätteglad i alkoholen. Tycker mest om att dricka det till maten. Tyckte för övrigt att drinken var jättegod, det var passionsfruktsmak. 
 
Pinchos är ett tapasställe så man beställer in massa smårätter. Jag valda svamprisotton som alltid är skitgod, vilket den var idag också! Sötpotatispommes, ät det dock bara om du vet innan att du gillar sötpotatis. Flera av mina kompisar tyckte inte om det. Sedan så beställde jag även calamari och en plankstek. Allt är så himla smått och gulligt. Vill äta där varje dag!
 
Och så dessa fina tjejer var jag med! Gör mig alltid lika glad. Tack för att ni finns!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback