En bra avslutningsdag

Äntligen, äntligen har jag gått ur tvåan! All denna stress att försöka hinna klart med alla uppgifter när allt ens kropp vill är att ge upp. Att kombinera en mental sjukdom med skola har varit det värsta jag har varit med om. Och när jag vaknade i torsdags vart jag så himla glad! 
 
Amanda och jag träffades tidigare på morgonen och köpte fika till klassen och fixade i klassrummet innan. När klockan blev halv elva gick vi ner till aulan och kollade på lärarnas och elevernas uppträdande. Älskar att våra lärare verkligen går all-in på avslutningarna och verkligen kör järnet! Speciellt vår rektor!
 
Till lunch köpte Rebecca och jag sushi så satte vi oss med Amanda, Lisa och Matilda i gräset inne på Trädgårdsföreningen och åt lunch i solskenet. Var så himla mysigt och vi satt och pratade massor. 
 
 
När jag kom hem så fick jag världens huvudvärk. Får alltid det på skolavslutningar och måste alltid hem och sova. Vilket jag gjorde. Lade mig i sängen och kollade Once Upon A Time och myste med katten. Vaknade tillslut vid sex-tiden och gjorde mig iordning för att träffa några tjejer från skolan. Vi möttes i Brunnsparken och åt på Jensen's. Hade aldrig varit där förut (vad jag kommer ihåg) så jag sa att jag ville ha en stor dricka. Detta hände:
 
Tydligen så innehöll en stor dricka 75cl. Trodde jag skulle kissa ner mig på vägen hem. Helt seriöst. 
Till förrätt beställde jag iallafall mozzarella sticks. Supergott.
 
Och till huvudrätt en rumpstek MEN den glömde jag tyvärr att ta kort på. Vi åkte hem ganska tidigt och Lisa sov hos mig. Var helt slut när jag kom hem men vi lyckades hålla oss vakna till klockan två (iallafall jag) och så somnade vi till Tarzan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback