Life and Death

Jag är ungefär lika trött idag som jag var igår. Lyckades somna på soffan runt åtta och sov där tills klockan slog tio. Då kilade jag in till mitt rum och lade mig i sängen i väntades på kvällens avsnitt av Sex and the City. Kunde jag somna till det? Nej, of course not! Jag låg och vred och vände hur mycket som helst. Sov och vaknade konstant. Tillslut vid fyra kände jag hur kroppen inte orkade vara vaken mer. Nej, men då vaknar vi tjugo gånger till och tror att vi har försovit oss. Jag får dessutom för mig massor med saker när jag är så där halvt vaken, så jag tyckte det var oerhört konstigt att klockan inte hade ringt när jag vaknade vid sju. När jag väl gick upp vid åtta insåg jag att klockan inte ens var ställd på sju så det var ju inte alls konstigt att klockan inte hade ringt! Suck!
 
Idag i skolan var det helt okej, precis som vanligt. De har dock satt upp en ny snacksautomat på entréplan så alla stod och såg facinerade ut över den nya manicken. Jag tror även att de skall sätta upp en kaffeautomat någonstans på skolan, inte helt säker vart men det är ju ganska skönt för då slipper man springa och stressa mellan lektionerna! Har inte alls känt mig produktiv idag, det var väl isåfall på religionen och då diskuterade vi bara om sekten People's Temple. Tycker förövrigt att alla skall se dokumentären "Life and death of People's Temple" som finns att se på youtube. Oerhört bra tycker jag!
 
Nu skall jag sätta mig och försöka fixa klart min engelska inlämning då vi skall sätta oss och klippa ihop allt imorgon. Får ingen ordning på det alls. Vill mest slita mitt hår och aldrig någonsin göra flygblad till resebyråer, det är en sak som är säkert. Reklam har aldrig vart min grej och kommer aldrig vara. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback