I Lo-o-ove LA

Sitter just nu och skriver på mitt arbete om Kalifornien och lyssnar på Emblem 3's låt "I Love LA" och drömmer mig bort till ett soligt LA. Hur skönt hade det inte vart att bara få dra iväg? Det har alltid vart min dröm. Iallafall sedan min farbror lämnade kalla Sverige så har jag alltid funderat vad det är som får människor att vilja åka dit. Pappa åkte sedan dit när jag var åtta år och då vart jag ännu mer avis. Sedan den dagen har pappa lovat att ta med mig dit, men det har helt enkelt inte blivit av. Det är för det första dyrt och vi har prioriterat andra saker. Det är så många resor vi vill åka på hela tiden. 
 
Men jag drömmer mig bort. Jag skall ju skriva om hela Kalifornien, vilket är svårt då jag skall trycka in sevärdigheter, folket och traditioner på en sida? What? Kommer typ aldrig få plats och jag kommer få fjäska för de andra i min grupp att jag skall få mer än en sida, fast nej, detta blir bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback