Friday I'm in love

Denna dag har känts så lång, även fast jag slutade en och en halv timme tidigare än vad jag brukar. Började min dag med att sova lite för länge men jag kom iväg i tid iallafall. Det var verkligen svårt för mig att vakna imorse. Det var ganska lugnt på förmiddagen då vi fick besök av SSO (heter det så? kommer inte ihåg...) och sedan var det ganska slött eget arbete. Har haft magsmärtor typ hela dagen så efter lunch blev det bara värre. Historian gick otroligt fort och sedan slutade vi. 
 
Väl hemma har jag mest tagit det lugnt. Slog i min tå så till och från känner jag pulsen i den. Förlåt alla er som blev äcklade! Men jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag. Förmodligen mysa ner mig i soffan framför Let's Dance med lite nötter eller så. Är så sjukt sugen på naturgodis! Och cola men det behöver vi ju inte diskutera! 
 
Nu skall jag kolla om Sandra kunnat skicka iväg bilderna till mig som hon tog i London och sedan skall jag försöka klippa ihop någon video. Filmade ju inte med världens bästa kamera heller!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback