Sunday evening

Tjo! Jag sitter just nu i min säng efter en sjukt skön dag! Vaknade ganska så tidigt, halv tio ungefär. Okej, det var tidigt eftersom att jag somnade efter midnatt. Kollade lite serier och lyssnade på Digilistan med mamma. Tycker faktiskt det är skönt, att bara lyssna på massa populär musik utan att riktigt behöva tänka. 
 
Runt klockan tre åkte jag och mötte Carro så solade vi solarium. Haha, visade sig att vi båda vart nära på panikattacker då vi sällan solar och att det vart så trångt utrymme. Men vi skulle göra om det snart igen iallafall. Sedan så åkte vi tillbaka till Hisingen och pratade massor. Om både pinsamma och roliga saker. Kom hem till en tom lägenhet då mamma sover hos pojkvännen ikväll. Så jag har gjort lite läxor och bara tagit det lugnt, ätit lite mat och så. Nu skall jag dricka en kopp te och kolla youtube videor, som vanligt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback