Julhelgen + Nyår

Jag är helt slut. Helt jäkla slut. Julveckan var lång och jobbig. Det var hit och dit precis som vanligt och det fick mig lite ur balans. Mina föräldrar och släktingar gav mig jättefina presenter och så men jag kände mig inte alls bra. Men nu känner jag mig lite bättre. 
 
Igår var vi några från skolan + tre andra som var hemma hos en klasskompis. Vi hade kul och skrattade mycket. Amanda och jag var redan ganska trötta när vi kom dit så vi åkte hem redan vid halv två. Tydligen så hade jag somnat hemma innan de andra åkt hem. Så det var skönt att vi åkte såpass tidigt, faktiskt. 
 
Har inga planer fören på lördag faktiskt. Imorgon skall jag nog fixa lite här hemma och så. Plugga lite kanske. Ja, vi får se helt enkelt. 
 
Så här har mina dagar sett ut. Legat framför iPaden och kollat serier. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback