Happy days

Sitter just nu i min säng och skall börja med historian igen. Gjorde hyffsat i skolan så det känns skönt. Idag har det vart en bra dag! Har skrattat massor och det har bara vart bra helt enkelt. Visst, matten var lite seg men jag fick jobbat lite iallafall. På engelskan hade vi ett test som jag blev klar med ganska snabbt så Amanda, Mårten, William och jag gick och åt med en gång. Det blev faktiskt McDonalds idag då maten inte verkade speciellt god. 
 
Vi satt på McDonalds ett bra tag och det var skönt att bara prata och få skratta av sig lite. På samhällen vart jag dock lite seg men Amanda och jag satt mest och kollade på tumblr. Och som sagt på historian jobbade jag på bra.
 
Duschaded för en liten stund sedan och har redan hunnit äta så det känns bra. Amanda kommer hit snart och skall sova här ikväll. Kommer antagligen sluta med att vi pratar hela natten. Men vi är lediga imorgon så det får vi göra. Nej, nu skall jag hinna göra lite innan hon kommer!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback