Valentine's Day

Sitter här, åtta på morgonen, i min gosiga morgonrock från Primark så här en alla hjärtans-morgon. Kan man förresten säga så? Alla hjärtans-morgon? Skitsamma! Har inte alls fått mycket blund inatt. Har sovit sjukt oroligt samt att min katt kommit och väckt mig sisådär tre gånger! Yay, gotta love life. Nej, nu skall jag inte klaga.
 
Har lite saker inplanerade idag, för en gångs skull. Okej, jag har vart lite busy denna vecka men inte sådär värst mycket för att vara ärlig. I måndags mådde jag så sjukt dåligt, var allmänt trött bara. Och i tisdags var jag iväg på ett möte vääääääldigt tidigt för att vara lov. Och igår var jag hos tandläkaren, har fortfarande ont i käften. Allvarligt, hon gillar inte mig och har aldrig gjort. Allt flippade när hon skulle laga en trasig tand, efter det har hon inte gillat mig. Jättekul. Fick dessutom en ny tid i mars. JAAAA, va glad jag blev! Inte alls. 
 
Idag skall jag träffa kompisar, vilket jag knappt har gjort på mitt lov. Har försökt plugga men jag har vart såpass nere att jag knappt orkat. Men försöker läsa klart min engelska-bok. Inte lätt när du inte har lust och det är 20 kapitel på 500 sidor. Åh, orka. Okej, det är typ 25 sidor per kapitel, but still? 
 
Tror jag kommer ta massor med powernaps idag. Mår inget vidare. Vi kanske hörs senare, om jag orkar köra igång datorn. 

Sitter förövrigt här helt osminkad i min nya, otroligt sköna säng!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback