Min helg

Klockan har bara tickat iväg, likaså har dessa lovdagar. Svisch sade det så var mitt lov slut. Har knappast gjort något heller. Bara pluggat och vart lite smått deppig. I fredags var jag iväg och kom hem ganska sent. Kan säga att jag var väldigt trött när jag äntligen somnade vid halv fyra. 
 
Igår åkte jag hem till mormor och sov där. Vi myste framför Melodifestivalen och båda hennes katter sov med mig inatt. Imorse blev jag väkt med engelskt te och engelskt bröd på sängen. Hon skämmer bort mig så mycket. Vi kollade även herrarnas stafettlopp och det var värt det med den vinsten. Mamma är hemma sjuk så vi åkte förbi affären på vägen hem och köpte lite mat och sådant. 
 
Jag måste bli bättre på att ta med mig min kamera. Det blir oftast dåliga kamera-bilder och det är inte lika roligt som snygga systemkamera bilder, am I right? Får se vilken kamera som får följa med mig i London. I don't know, men nu är det bara 12 dagar kvar. Jag längtar så!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback