Två veckor

Det har gått två veckor sedan jag sist skrev. Bra, Louise. Vad har jag hunnit göra sedan dess? Har hunnit bli firad två gånger utan att faktiskt ha hunnit fylla år, jag har åkt till Stockholm med Amanda och vi lyckades se 5 Seconds of Summer från en meter avstånd samt gå på deras exklusiva spelning. Vi sprang även genom hela jäkla Centralstationen och vi hann precis med vårt tåg tillbaka till Göteborg. 
 
Denna veckan har vart bra. Som sagt i måndags var vi i Stockholm. Gick till skolan på tisdag även om jag kanske inte alls vart så jättepeppad på det men vi gick på bio med alla ettor och tvåor på skolan. I onsdags var jag dock hemma då jag vart skittrött och inte orkade röra på mig. I torsdags var jag i skolan mellan nio och tolv, sedan åkte jag till läkaren och efter det åkte jag hem. I fredags åkte jag till Ullared med mamma och mormor och vi kom inte hem fören halv fem, och vid halv sex mötte jag Carro, Hannah, Linnéa och Sofia. Vid halv sju mötte vi Samira och vid halv åtta kom Matilda, Hafsa och Paria hem till mig. Samira, Hafsa, Matilda och Samira gick alla vid åtta och sedan åt resten av oss mat och skrattade hela natten lång. 
 
Igår då? Vaknade bredvid tjejerna och var skittrött. Lyckades somna om och när jag vaknade igen hade alla gått upp och satt sig och kollat på tv. De alla gick hem vid två och sedan kom mamma och hennes kille. Fixade med min fotoram och blev supernöjd. Idag har jag inte alls gjort så speciellt mycket. Har kollat på flyg till New York då mamma, Hannah, Hannahs mamma och jag åker dit nästa vår runt min 18-årsdag! Är så taggad. 
 
Nu skall jag sätta mig och plugga lite och tjata på mamma att laga mat till mig. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback