Tomorrow's a mystery

Hallojsan. Så jag åkte hem till mamma igår och försökte få ordning på mitt tal och plugga till provet idag. Vet inte riktigt hur det gick egentligen. Jag tror att mitt tal gick bättre än provet iallafall. Usch, kände mig så usel när jag skrev det. Idag skulle det vara varmt ute? Det har blåst så fruktansvärt kallt men när jag skulle hem så var det behagligt så Tove och jag tog en lite promenad tillsammans. Så fort jag kom hem slängde jag i mig lite mat för jag var super hungrig (åt inte så mycket till lunch...) och det är ett tag tills jag äter middag idag. 
 
Jag är förresten hemma hos pappa. Det glömde jag säga. Jag skall till optikern så pappa kör dit mig, det är därför. Nu skall jag packa ihop lite saker som måste hem till mamma och sedan är det nästan dags för att åka, sadly. Nej, men jag längtar hem till mamma faktiskt. Kanske blir en liten promenad med Hannah ikväll. Det beror helt på när jag hinner hem till mamma att äta eller så. Vi får se. 
 
Ni får en urusel webbkamera-bild för jag är alldeles för lat för att ta kort om dagarna, sad but true
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback