Annandag påsk

Min dag igår kändes så jäkla perfekt. Mötte upp Felicia vid halv två så gick vi och såg The Amazing Spiderman 2 som jag tyckte var svinbra. Vi hittar alltid saker som inga andra tycker är roligt så vi satt och fnissade för oss själva. Efteråt ville inte riktigt någon av oss hem så vi ringde Amanda och så gick vi och köpte varsin cola och sedan satte vi oss vid kanalen. Det var supermysigt. Där satt vi och frågade varandra massa konstiga fåglar, klagade på hur otroligt äckligt det luktade och bara hade det allmänt mysigt. Vid sju tiden blev det kallt så då bestämde vi oss alla för att gå hem. Precis utanför vårt hus såg jag pappa och Mari så jag följde med de på deras promenad. De bestämde sig sedan för att gå på bio så jag gick hem med hunden istället. 
 
Väl hemma så åt jag middagen som de lämnat åt mig och sedan somnade jag. När de väl kom hem igen så satte vi oss alla och kollade på den första Narnia-filmen och det var sådan nostalgi för mig. 
 
Idag har jag bara pluggat. Har svenska tal och religionsprov imorgon och känner mig inte alls hundra på någonting egentligen. Usch och fy vad jag hatar den känslan. Nu sitter jag väl mest och väntar på att pappa skall komma hem så att han kan köra mig till mamma på fyrhjulingen. Vi säljer förmodligen den idag, så det får bli en sista tur. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback