Tvättdag

Är hyffsat klar med min del på grupparbetet. Nu skall jag sitta i köket, lyssna på musik och läsa lite ur vår svenska bok. Har kommit in i ett stadie då jag vill läsa hela tiden. Och jag har tusentals böcker som väntar på att få läsas! Så det känns hur bra som helst. Dessutom fick jag med mig fyra böcker hem igår när Tilda och jag var på bokmässan. Min plånbok mådde väl inte så bra men det gjorde jag. 
 
Idag är en sådan dag då man går runt i myskläder hela dagen för att allt annat tvättas och för att man inte orkar bry sig. Nu skall jag läsa iallafall klart läxan, sedan sätta mig med lite mera samhälle och sedan kanske kolla någon serie? Har fortfarande inte sett säsongs avslutningen av Devious Maids och inte häller Clara Henrys nya avsnitt. Shame on me! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback