Tisdag

Alltså jag tror jag håller på att bli sjuk. I fredags somnade jag nio, hela helgen har jag vart seg och igår mådde jag allmänt dålig. Trodde till exempel att jag inte skulle få behålla lunchen och jag gick och lade mig utan middag. Så idag tänkte jag ta nya tag men när jag var på väg till skolan och det kom värsta skuren vart jag inte lika mycket pepp längre. Tur att jag inte cyklade idag heller för då hade jag vart pisseblöt. 
 
Jaja, det var ändå ganska bra i skolan idag. Även om jag inte var speciellt på varken matten eller spanskan så gick det bra. Mina klasskompisar får mig på så mycket bättre humör. Dessutom känner jag mig hyffsat stolt för att jag inte vart hemma en ända dag från skolan! Visst, jag är i princip hemma varje torsdag men då är det ju inga obligatoriska lektioner så ja. Åh, jag blev så glad när jag fick tillbaka en svenska uppsats. Allt var i princip bra förutom typ en sak. Det gjorde mig så jäkla peppad på att skriva hur mycket saker som helst! 
 
Nu skall jag bara ta det lugnt idag. Imorgon är det nästan fredag för mig eftersom att jag inte skall till skolan på torsdag. Känns så jäkla skönt! Skall nog lägga mig lika tidigt idag som igår, vilket är typ klockan nio. Är skit skönt att sova länge! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback