Söndagsångest

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva när jag inte gör något om dagarna. Eller idag har jag vart ute på en kort promenad i regnet och pluggat. Skall snart dra på mig ytterkläderna igen och ta ut hunden, han behöver det. När jag kommer in igen pluggar jag antagligen lite till, vi får se. Antingen det eller så ställer jag mig och lagar lite mat. Man behöver alltid ny energi. 
 
Imorgon börjar en ny vecka precis som vanligt. Känner mig inte alls pepp då vi har redovisning på religionen, skolfotografering, prov i spanska och en inlämning på engelskan. Suck. Men det går. Det måste det. Det ända jag är stressad över är spanska provet. Går det dåligt så ryks man från ett modernt språk 3. Inte kul. Men det är så det går när man går på gymnasiet. Imorgon blir det super mycket plugg på hålen. Vi har aldrig riktigt pluggat då, bara fikat. Och sedan skall jag till skolan på torsdag när jag är ledig. Puh, det är mycket nu. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback