Söndag

Okej, nu har jag nästan ont i fingrarna. Har skrivit så förbaskat mycket och det är liksom typ stödord för vad jag behöver plugga in. Men nu bestämde jag mig för att ta en liten paus. Man skall absolut inte sitta flera timmar i sträck och bara arbeta. Rekomendation är ju att sitta i typ fyrtio och sedan ta en liten paus, låta hjärnan vila liksom. 
 
Nu väntar jag mest på att golvet i hallen skall torka så att jag kan ta mig ut från mitt rum och sedan så att jag kan gå ut med vovven. Vi båda behöver frisk luft, även om jag fryser ihjäl. Fick till och med ta på mig en kofta. Förut tänkte jag att sommarn fortfarnade var kvar men nu känns det nästan som höstväder. Men jag skall inte klaga. Höstväder är typ det bästa jag vet för då kan man gå runt i oversize koftor och bara mysa hela tiden! 
 
Nej, nu skall jag göra något roligt. Kanske skall skriva ner lite idéer till olika saker. Äh, vi får se. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback