Nytt transportmedel

Mina fötter gör just nu ont och jag vet inte varför. Har i princip suttit hela dagen. Jag gick inte ens till skolan. Äntligen fick jag min cykel så idag rullade jag sakta men säkert till skolan. Tog mig max två minuter och det var hur skönt som helst. Hade ju helst viljat lyssna på musik på vägen men det är ju inte säkert för fem öre så jag fick lyssna på omgivningen istället. 
 
Det har gått hur bra som helst i skolan idag. På matten spelade vi om mjölkchoklad. Tror jag åt tre små bitar max. Är ju laktosintolerant så jag förväntar mig magont imorgon. På engelskan gjorde vi typ inget för vår ordinarielärare var sjuk. Och på samhälle och historian var det mest anteckningar. Fick dessutom beröm för cykeln så det gjorde min dag! 
 
Nu skall jag lägga mig i soffan och kolla på en film med pappa tror jag. Har inget att göra och imorgon är jag ledig så det skall bli skönt att sova lite längre på morgonen. 
 
Alltså detta är nu två årsedan. Ser så himla skönt ut att bara svalka sig i poolen...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback