Why England?

Ni kanske undrar varför jag just åker till England och vad sjutton jag gör där.
  1. Den första anledningen är väl för att jag ÄLSKAR själva landet. Och språket. Kan lyssna hur länge som helst på en britt som pratar. På riktigt alltså! Jag är besatt, fast på ett trevligt sätt.
  2. Den andra anledningen är för att jag har släktingar där. Både på mammas och pappas sida. Så om till exempel jag inte kan åka till mammas släktingar så kanske jag kan åka till pappas, ja ni förstår! Så jag har det lite extra lyxigt!
  3. Shoppingen! Och allt runt omkring det. Varje gång jag har vart i England så har jag shoppat. Första gången, andra gången, tredje... ja. Varje gång. Även när jag bara har vart där under helgen! Älskar modet!
  4. Maten! Jesus, vad jag älskar maten i England. Försöker att antingen äta Fish & Chips eller på Nandos varje gång! Mumma. Ingen aning om det faktiskt blir av denna gången eller om vi försöker att äta ute så lite som möjligt. Vi får se. 
  5. Bara själva atmosfären. Blir alldeles lugn i kroppen av att vara där. Speciellt när vi åker till Whitstable. Det är så lugnt där. Det är liksom landet jämfört med London. Och det är supermysigt!
Ja, mina anledningar varför jag åker till England. I framtiden bor jag förhoppningsvis där. Ett år eller så. Eller så stannar jag kvar. Men jag vill bo där någon gång under min livstid!
 
London i februari. Två glada tjejer som shoppat inne på Hollister. 
 


Klart du ska flytta till England! :)

2014-01-22 // 01:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback