Visste du detta om mig?

  1. Mitt imunförsvar är kasst och jag blir jättelätt sjuk.
  2. Jag gick på fotbollsskola i ett halvår, första terminen av sexan, innan jag bestämde mig för att byta tillbaka till min gamla.
  3. Eftersom att min mamma vet allt som händer i kändisvärlden så hänger jag med jättelätt.
  4. Min första “celebrity crush” var Enrique Iglesias och jag tycker fortfarande att han är snygg.
  5. Jag har flyttat för många gånger för min ålder!
  6. Jag försökte lära mig att spela gitarr i åttan, men jag hade inget tålamod så jag blev bara sur när det inte lät bra och sket i att träna. 
  7. Jag har aldrig ljugit om min ålder men många tror inte att jag är såpass liten som jag är.
  8. Skriva har jag gjort ganska länge nu. Fick jättebra recensioner redan i sexan när vi hade arbete. Då lämnade min dåvarandra lärare mitt arbete till de svenska lärarna som jag hade på högstadiet. De hade tydligen blivit jätteimponerad.
  9. Jag har alltid älskat att läsa. Enda sedan jag var liten och jag inte kunde somna gick jag fram till bokhyllan, lade mig ner i sängen, läste några rader och försökte sedan sova. När jag gick i trean läste jag ut barnbibeln, själv.
  10. Jag är jättedålig på att plocka upp efter mig själv i mitt egna rum.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback