Vad kommer vi hitta på?

Ja, vad kommer vi då att hitta på i England. Vi är där på såpass kort tid och jag har egentligen ingen aning om vad vi skall göra. Men mormor och jag har egentligen pratat om vad vi vill göra och så. 
1. Självklart kommer vi shoppa! Mormor sa att vi möjligtvis skulle åka till ett shoppingcentrum där det iallafall fanns Primark. Går väl och blir helt jävla pank antar jag. På flygplatsen finns både VS och Mac (är inte helt säker om det är öppet när vi är där) så jag kommer inte leta ihjäl mig efter det utan mer fokusera på andra saker. Vi shoppar alltid tills vi stupar, det går liksom i generationer. Förra året shoppade jag och mamma för 1000kr tillsammans inne på Primark. Mormor tyckte vi var helt hopplösa. Men det är nog banne med mig min favoritaffär, efter topshop. 
2. Och självklart skall vi mysa! Kommer dricka massor med te. Det gör vi alltid. Och sedan skall jag försöka läsa mycket. Och skriva. Jag har ju typ en dagbok som jag försöker skriva i varje dag. Så den får följa med! Kan nästan se det framför mig när vi sitter i vardagsrummet och myser i sofforna. 
(Smickrande bild!) 3. Vi kommer självklart att försöka träffa mammas sida av familjen! Det är mammas kusiner och mina sysslingar. Dessutom har jag inte träffat minstingen då hon föddes tidigt i somras. Skall bli så mysigt! Stella (som är minst på denna bild!) är jättestor och lång nu. Förra året kröp hon fortfarande. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback