Söndag

Den här dagen har vart så rörig. Vaknade sent och allt är bara upp och ner. Kände mig så äcklig så jag hoppade in i duschen. Har försökt att plugga men det är så mycket tankar som snurrar runt. Skall ta med mig hunden ut på en liten runda och sedan skall jag packa lite saker. Åker nämligen hem till mamma en dag tidigare då pappa skulle komma hem ganska sent inatt och ja. Det blev bara så liksom. 
 
Kommer antaligen begrava mig själv i läxböcker när jag väl är hemma hos mamma. Blir alltid så på söndagar. På söndagar och torsdagar pluggar jag alltid gärnet. Har bara blivit så. 
 
Min dator och internetet tycker fortfarande inte om att att samarbeta, därför blir det ingen bild. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback