Mys

Kom hem till mamma för ungefär två timmar sedan. Var hemma en snabbis sedan mötte jag upp henne för att handla mat. Vi pratade om lite saker som vi behövde prata om plus att vi kollade en alsvenska match, precis utanför, helt gratis. Haha, så onödigt. Men vi har bara suttit i soffan och mest slappat. Just det, fick nummer 14 och 15 i min body mist kollektion. Skrev ju häromdan att jag redan hade 15 men fick de två sista idag då. Mamma och jag kom överens om att det var stopp nu. Vill jag ha mer får jag köpa de i London!
 
Har jag förresten nämnt det här? På höstlovet åker jag och mormor till England och hälsar på hennes syster. Vi åker på tisdagen och kommer hem på lördag eftermiddag tror jag. Ska bli så skönt att faktiskt få komma iväg. Har inte vart där sedan vecka åtta då vi var på One Direction-konserten. Och om jag då vill ha något från Victoria Secret får jag alltså köpa det på Londons flygplats. Slut pratat om det. Nu skall jag mysa med min mamma framför tvn. 
 


dite

åh vad fin!

Svar: åh, tack så mycket!
Louise Burgos

2013-10-06 // 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback