Happy Halloween!

Idag är det alltså Halloween då. Jag själv brukar inte klä ut mig men jag hade verkligen velat gå på ett riktigt jäkla Halloween. Det verkar vara så sjukt kul. Och verkligen tänka ut en kostym och sitta i flera timmar och sminka sig, ja tack! När jag var liten var väl inte mina föräldrar så där jättepepp på att låta mig gå ut. Men mamma sminkade mig till häxa ett fåtal gånger. Tror jag var vampyr något år också. Mamma har alltid vart emot Halloween, haha. Hon har aldrig gillat att barn kommer och knackar på, då låtsats hon hellre att hon inte är hemma. Hihi, hon kommer bli så sur för att jag skriver det. Nej, men något år kommer jag ihåg att pappa frågade mig om vi skulle fixa pumpor, så vi gjorde det. Var jättefint ute på vår lilla uteplats! Och jag har aldrig heller gillat att gå ut och tigga godis, känns konstigt. 
 
För övrigt så älskar jag Halloween. Känns som att man faktiskt försvinner in i fantasy-världen, och jag älskar ju fantasy! Så jag älskar det. Eftersom att jag inte är hemma i år får det kanske bli någon fest eller så nästa år. Det hade vart kul!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback